torsdag den 17. april 2014

Finally





Jeg har gjort det. Jeg satme flottet mig, intet mindre!
Min ven i nøden (min opsparing, selvfølgelig) har været noget så venlig at låne mig penge til mit helt igennem fantastiske køb.
En så pæn sag kræver jo ligeledes også pæne billeder. Derfor får afslører jeg endnu ikke mit køb. (hader lidt mig selv for det, for gud hvor er det egentlig irriterende?). Men det sker snarest. Det lover jeg!
Kan dog fortælle, at det er noget jeg har manglet længe. Derudover det mit dyreste køb til dags dato. Men det er det hele værd! Tror næsten jeg er ekstase. Også selvom det er et dødt og materialistisk køb, haha!
Er i spændte? (tvivl lidt, men man ved aldrig!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere