onsdag den 7. august 2013

New in: Rhodes






Vores ferie til Rhodos var fantastisk, intet mindre! Vi boede jo som nævnt på et lækkert "hotel" der var bygges som en lille by. Det var et kæmpe område med en masse små hvide bungalows. Derudover var der en masse pæne planter og blomster, der gjorde det ekstremt hyggeligt og lidt mere "privat".
Der røg kun to nye ting med hjem i kufferten. To meget fine ting! En af disse er ovenstående parfume fra Givenchy. Den hedder Dahlia Noir og dufter virkelig godt! Både min søster og jeg valgt, at bestille den hjemmefra uden at have duftet til den. Vi tænkte dog, at det ikke kunne gå helt galt, og derfor tog vi chancen. Dette var bestemt ikke nogen dårlig idé!
Først var jeg lidt skeptisk, da jeg fandt duften lidt sær og speciel. Men dette blev hurtigt ændret til det stik modsatte! Givenchy har formået at skabe en parfume, der på en gang er frisk, krydret og med en lidt mere tung undertone. Den kan altså både bruges hele året.
Så vidt jeg ved, er det desværre ikke muligt at få den i Danmark, men mon ikke den kommer før eller siden?

Den sidste ting skal jeg nok vise jer snarest. Jeg skal nok bare have taget et par nye billeder, da jeg ikke var helt tilfredse med de andre.

xx L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere