lørdag den 3. august 2013

[ˌkǝupǝnˈheɪɡ(ǝ)n]

Befinder mig lige pt. i København - og denne gang for good! Jeg skal nemlig flytte til københavn/ er flyttet til københavn. Er faktisk lidt i tvivl, om jeg har luftet dette for jer?
Men jeg er pt. helt oppe og køre og synes det er helt fantastisk!
Jeg elsker københavn. Bum, there i said it!
Jeg håber på at starte på studie i år, men mere om det senere.

Nu vil jeg svinge malerrullen og gå amok med malertape osv. (Hvem havde troet, at jeg skulle have optur over at male og dække af!)

Men et bolig inspirations indlæg er på vej! Om det er realistiske eller urealistiske inspirationsbilleder vides endnu ikke!

xx L

ps. Hvis i undrer jer over overskriften, kommer der lige en forklaring. Det er faktisk ganske enkelt: Det er copenhagen i lydskrift (nørderi)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere