fredag den 16. august 2013

Better late than never




 En af dagene på Rhodos besøgte vi den gamle bydel. Det var et meget hyggeligt område! Det var selvfølgelig også en stor turistfælde, hvorfor der var en masse cafeer med papegøjer som man kunne holde (don't ask..). Men det tager man med når man besøger sådan et sted.
De andre dage opholdt vi os på hotellet, hvilket også var et helt specielt og skønt sted! Der hersker hvert fald ingen tvivl om, at jeg skal bo der igen (moar, faar?). Såfremt jeg har nogle billeder af stedet, som er gode nok, laver jeg nok også et lille indlæg om stedet.

Men men, nu har jeg endelig fået nogle ordentlige billeder af det sidste der blev bragt med hjem i kufferten fra årets ferie. Nemlig et par sandaler. Vi købte den i en lille bitte (!) butik, af en mand der fortalte, at det var familieejet og de selv lavede skoene. Velvidende om at de var håndlavet og af god kvalitet tænkte min familie og jeg, at de nok også var lidt dyre - men nej her tog vi fejl. Mine sandaler kostede 20 euro, det er jo lige til at klare! Så der blev købt tre par sko af familien. Den eneste der ikke fik et par var min fader, hvilket han ærger sig over! Ikke desto mindre kan de altså købes på nettet lige her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere