onsdag den 5. juni 2013

Ready? Oh no!


Bum bum bum. Eksamen i morgen. kl. 8:30. Alt for tideligt. Første mundtlige i år. Almen Studieforberedelse. Gider ikke.

Mundtlige eksaminer har aldrig været min stærkeste side. Men nu skal man jo til det igen, ærgerligt! Jeg har tre mundtlige eksaminer, der skal overstås. Herefter er jeg stu-fucking-dent. Og hurra for det!
Jeg starter ud med en AT eksamen. Vi skulle selv vælge emne (overemne var blevet givet; kampen for det gode liv). Jeg har valgt, at vælge organdonation og transplantation. Så lige nu sidder jeg og kæmper med etik og transplantationen i praksis samt immunosuppressiv behandling. Men jeg tror den er ved at være der nu!
Jeg er spændt på at se, hvordan det går imorgen. Kryds fingre for mig!
Hvordan og hvorledes for jer? Har i fyrretusinde eksaminer, eller?

ps. på billedet ses min "nye" taske. Den skal bruges til galla (lige om lidt for fanden!) Billeder kommer senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere