fredag den 24. maj 2013

Wish me luck!

Sidder lige nu til eksamen (og ja, indlægget er planlagt, jeg sidder skam ikke og snyder til eksamen) og skribler løs - eller det stik modsatte.
Som så mange andre er eksamensperioden gået igang. Personligt er det ikke den bedste tid på året. Jeg har en tendens til at blive noget så nervøs før og under en eksamen, efterfølgende har jeg det stadig lidt skidt.
Men heldigvis har jeg 6 eksamener, hvoraf 3 af dem er skriftlige. Jeg har det bedst med de skriftlige eksamener. De virker bare ikke lige så skræmmende som de mundtlige ;-)

Men jeg håber på det bedste, for det skal jo nok gå det hele. Jeg er bare så dramatisk på det punkt, hæhæ!
Er der nogle af jer, der også er begyndt på eksamensperioden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere