fredag den 24. maj 2013

Textures







Struktur, struktur, struktur. Det kan ikke siges nok gange! (og dog...?) 
tekstilets struktur er det, som skaber dybde i et outfit. Det er det, som gør et outfit interesant. Desuden kan man sætte et personligt præg på sit outfit ved at udvælge nogle forskellige tekstiler med forskellige strukturer. 
Det er især en fordel hvis man går i ensfarvet tøj, da det ellers kan blive lidt "fladt", da der ikke er forskellige farver eller andet, der kan skabe dybde. 

Det er selvfølgelig ikke altid lige let, at finde tøj med forskellige strukturer - som os dødelige strukturelskere også kan betale os fra. Det er selvfølgelig utroligt ærgerligt,  men på den anden side bliver man noget gladere hvis man så endelig finder noget highstreet med en anderledes struktur. 
H&M Trend synes jeg personligt selv er et godt bud. Her finder man oftest forskellige strukturer. En anden bonus er, at de ofte henter inspiration fra de store modehuse, hvilket kommer til udtryk i deres kollektioner. 

Men selvfølgelig er det ikke forbudt at sidde og drømme om alt det eksklusive designertøj, som man udemærket godt ved, at man ikke køber. Men alligevel? Det kunne være man vandt i lotto (tro på det..).  Det mest realistiske vil nok være, at man sparede sammen til et specifikt stykke tøj, hvor kvalitet frem for kvantitet er gældende. Men alligevel synes det heler ikke helt realistisk for mig. 
Jeg er kommet i et dårligt stadie, hvor jeg er noget så kræsen men også lidt nærig. Dårlig kombination! 

Jeg har udvalgt ovenstående billeder, da jeg mener at de repræsentere forskellige eksempler, hvor man har mixet forskellige strukturer. Synes personligt at de alle er fantastisk og meget inspirerende (nu mangler jeg bare tøjet..). 
Jeg har fundet billederne på forskellige Tumblrs, hvilket også er et fantastisk sted at lede efter inspirerende billeder. Alle billederne emmer af en form for eksklusivitet, og jeg gætter derfor på, at jeg nok ikke vil komme i besiddelse af de forskelllige stykker tøj, der er vist. Men man kan jo altid håbe!  

xxx





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere