mandag den 27. maj 2013

Sommer og sol


Hov, så havde hun nok smidt skoene. Ja, og nylonstrømperne! Jeg har af gode grundet valgt at lave billedet sort/hvid for at skåne jer for et forfærdeligt syn (hint: blege ben..).
Jeg har idag været oppe til endnu en skriftlige eksamen. Denne gang var det engelsk. Om det gik godt ved jeg endnu ikke, men jeg håber på det bedste! 
Nu mangler jeg kun en enkel skriftlig eksamen, og det er fransk. Denne "glæder" jeg mig derimod til. Mærkeligt måske, men jeg kan bare så godt lide det sprog, det er så flot altså! Selvom jeg ikke kan snakke flydende fransk (kun i min drømme), så kan jeg da snakke noget. Jeg kan dog ikke snakke fransk godt nok til, at jeg vil føle mig tilpas til min mundtlige franskeksamen - omstændighederne taget i betragtning, selvfølgelig. 

Faktisk har jeg langt om længe fået min far til at knipse et par billeder af mit outfit. Dog kan jeg stadig ikke forene mig med at stå og posere, og det endda i min egen have. Jeg forstår ikke hvordan man kan stå ude i offentligheden og få taget outfitbilleder. Ikke fordi jeg har noget imod det (!), jeg vil bare finde det akavet hvis det var mig. Det er måske bare mig, der har det sådan? 
nevertheless, jeg har endnu ikke kigget ordenligt på dem. Men der er nok et par, der er acceptable. 
Kan i forresten se, hvad det er for en kjole? Ja, det er da min kæreste Helmut Lang. Og ja, jeg knuselsker den stadig. Og nej, den er ikke for fin til hverdag. Og ja... ja egentlig ikke så meget mere. 

Men jeg vil se på billederne, og så tager jeg den derfra, hæhæ! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere