onsdag den 29. maj 2013








Pænt med pænt på (og funktionalitet). Langt om længe har jeg tilsluttet mig den store gruppe af mac-brugere. Begejstringen vil ingen ende tage! Dyr? Ja. Fantastisk? Ja!
Computeren er allerede faldet godt til hos mig, og dette uden problemer. Kan også nu se, at den er blevet lidt støvet. Men da kan jo ikke undgåes, ahem..
Jeg har selvfølgelig også fået købt et sleeve til den. Jeg har købt et prikket et af slagsen (du hørte rigtigt). Mærket hedder Pijama, hvor sødt er det ikke lige? (Jeg er solgt). Faktisk kan man også få en sovemaske i samme stof. Måske man skulle? Hæhæ!
Jeg er hvert fald glad for min computer. Jeg fornemmer, at den kommer til at blive brugt flittigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere