tirsdag den 28. maj 2013

27/5/13








 Så! Her er en spandfuld billeder fra mit outfit.  Langt om længe får i min Helmut Lang kjole at se, og så endda i brug og ikke bare på en bøjle! (stolt type).
Grundet det varme vejr havde jeg som nævnt smidt nylonstrømperne. Da jeg skulle tage billederne har, blev det altså uden dem. Så jeg tog bare støvlerne på, og så smilte sødt til min kære fader.
Synes det ser godt ud når så mange andre sætte kjoler og bare ben sammen med støvler. Dette skulle jeg også lige prøve, men synes dog ikke der ser helt lige så godt ud. Måske man bare skal vænne sig til det?

Udover Helmut Lang kjolen, har jeg også den nye cardigan fra H&M på, den til 129 kr. Billig og helt fin til prisen! - Det afholder mig dog ikke fra stadig at drømme om en cardigan i samme stil fra Rick Owens. Så pænt men så dyrt!
Mine støvler er fra A Pair.

Hvis i spørger om jeg har taget sol i hvide sande (som min far gjorde, han var ikke sjov..) må det ærlige pg ærgerlige svar være nej. Jeg kan ikke prale af at være født med lækker latino kulør. Næh nej du, helt skandinavisk med bleg hud og tyndt fe hår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere