lørdag den 26. januar 2013

Sporty feeling

Vi er igang med vores idrætsprojekt i skolen, hvilket betyder, at jeg skal træne minimum 3 gange om ugen. Det skal nok blive sjovt, hæhæ!
Jeg ved ikke, om jeg skal græde eller le, når jeg siger, at det er min far der er blevet min "personlige træner" for de næste 8 uger. Lidt ironisk er det hvert fald. I mit projekt har jeg valgt at fokusere på henholdsvis styrke- og smidighedstræning. Jeg vil satse på, at kunne gå i et "ukompliceret" Y, samt kunne gå i spagat, så jeg har lidt at arbejde mig ;)
Ved styrketræningen har jeg endnu ikke sat mig et endeligt mål endnu. Jeg vil gerne fokusere på hele kroppen, men tror ikke det er godt nok. Nogle idéer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere