onsdag den 2. januar 2013

Goodbye 12, hello 13


blev det 2013! Jeg var desværre en af de mange, der var lidt syg nytårsaften. Så jeg tilbragte det meste af natten under min dyne, ærgerligt!
Jeg var sammen med mine forældre, min søster og to andre vennepar. Her fik vi god mad, som i virkelig god mad. De bedste af det hele er, at der stadig er noget af desserten til overs, hæhæ!
Hvad med jer, hvordan fejrede i nytåret?

Mange plejer at have nytårsforsæt, men disse er jeg, endnu, ikke indehaver af. Måske man burde lave disse? Jeg tror bare, at chancen for at jeg holder disse er mere eller mindre minimale, ahem..
Har i nogle nytårsforsæt? Kom endelig med lidt inspiration.

Lige om lidt drager jeg med familien til københavn. Her skal vi ind og se musicalen Hey Jude. Det glæder jeg mig meget til! Der har været delte meninger om musicalen, anmeldelserne svinger nemlig mellem 2 og 5 stjerner. Men det betyder også meget hvilken indgangsvinkel man har. Selve musikken skulle være helt i top, men der er ikke så meget historie i musicalen. Men nuvi se. Musikken er også helt fin for mig, plus den flotte sceneoptræden!
Måske der også bliver tid til et smut ind til byen, der er jo trods alt udsalg ;)

//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere